Ci którzy o blogu pamiętają ^^

niedziela, 7 lipca 2013

The Versatile Blogger

Haha dostałam nominację.. Ja xD Nie wiem za co, ale dziękuję Kana
Zasady:
1.Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2.Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3.Ujawnić 7 faktów o samym sobie.
4.Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
5.Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

No więc 7 faktów o mnie: 
- Jestem zawsze niewyspana. Zdarza mi się spać nawet całą dobę bez wstawania, a dla mnie to i tak mało i dodatkowo ucinam sobie drzemki. 
- Jestem uzależniona od telefonu, laptopa, swojego kota i azjatyckiej muzyki.
- Zgrywam silną i wredną, ale łatwo mnie zranić mimo, że nie daję tego po sobie poznać.
- Kocham biegać.
- Nienawidzę ludzi, którzy udają kogoś kim nie są.
- Często rysuję, ale nie lubię pokazywać tego publicznie, bo boję się opinii.
- Jestem niesamowicie wstydliwa, ale staram się to ukrywać jak najlepiej potrafię.

To by było tyle wiadomości o mnie. Czas przejść do nominacji. 
Nominuję: 

Niestety, nie wiem kogo mogłabym jeszcze nominować. Przykro mi. 

2 komentarze:

  1. Unni, gratuluję, bo naprawdę zasłużyłaś na nominację <3 Jednocześnie dziękuję, z całego serducha!; *

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! ~ Samael

    OdpowiedzUsuń