Ci którzy o blogu pamiętają ^^

niedziela, 14 lipca 2013

The Versatile Blogger Award

Kolejna nominacja xD Może zacznę wierzyć pewnej osóbce, że jednak dobrze piszę ;P 
Mniejsza o to .. Nominowała mnie Natalia Bednarek
Dziękuję ci ^^ ;* 

Zasady: 
* Pokazać nagrodę 'The Versatile Blogger Award' na swoim blogu.
* Ujawnić 7 faktów o sobie.
* Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
* Poinformować o tym autorów danych blogów.

Kolejne 7 faktów o mnie: 
- Widzę więcej niż inni w zwykłych rzeczach.
- Przeważnie mam racje 
- Nie potrafię być poważna.. Wyjątkiem są pogrzeby, ale różnie to bywa.
- Nie wyobrażam sobie życia bez pisania. 
- Mój ukochany parring to EunHae z SuJu i to się nigdy nie zmieni.
- Jak dostaję głupawki to śmieję się nawet z sufitu. 
- Nigdy nie mam porządku na swoich półkach xD 

Nominuję: 

To by było na tyle ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz