Ci którzy o blogu pamiętają ^^

sobota, 8 czerwca 2013

List ( one-shot )

Napisałam to w 3 minuty przed lekcją polskiego. Pokazałam nauczycielce i jakie było moje zdziwienie kiedy jej się spodobało i zaproponowałam mi wystawienie tego w szkolnym mam talent. Oczywiście wersja którą jej pokazałam nie była yaoi ale to prawie żadna różnica. Ważne jest to, że to mój pierwszy wiersz i zdobył uznanie u pedagoga. Parring może być dowolny także możecie wstawić dosłownie kogo chcecie. 
Liczę na opinię, czy jest dobre i czy mam pisać dalej wiersze. 
_______________________________________________________________________________

Te usta, które całuję co dnia
Te oczy, w które bezustannie się wpatruję
Te ciało, od którego się uzależniłem
Ta bliskość, to istnienie, ten głos, uśmiech i uczucie
Nie chcę tego tracić

Oddalasz się, widzę to jakby we mgle
Gonię cię lecz nic mi to nie daje
Zostałem sam, bez ciebie
Zatracam się w samotności
Nie chcę już żyć, nie bez ciebie
Wraz z twoim odejściem odeszło moje serce
Ale czy bez niego można żyć?
Raczej nie

Odpływam do swojego świata chcąc pozostać tam na zawsze
Tam będę mógł cierpieć do woli i nikt mi nie przeszkodzi
Nie wyrwie mnie z tego
Nie karze się podnieść i żyć dalej
To nie ma sensu, bo nie ma ciebie
Mojego słońca, powietrza i mojej miłości

Nie ma już nic.

2 komentarze:

  1. Cudowne *_*
    Takie lekkie, urocze, słodkie, romantyczne.. Rozpłynęłam się. Uwielbiam czytać takie wiersze :D
    I.. no jasne, że masz pisać dalej wiersze!! Świetnie ci to wychodzi unni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* *.* Kocham Cię właśnie za takie posty... Ale nadal czekam na to yaoi! <3 Kocham!

    OdpowiedzUsuń