Ci którzy o blogu pamiętają ^^

wtorek, 14 maja 2013

Brak słów

Postanowiłam zawiesić bloga. Nie wiem na ile, jednak decyzji nie zmieniam. Może na wakacje wrócę, jednak teraz mam dość. Bynajmniej wiem na czym stoję. W późniejszym czasie po powrocie gdy trochę notek się pojawi zadecyduję czy jest jakiś sens w ciągnięciu tego dalej. Jak na razie go nie widzę. Strasznie mi smutno z tego powodu. Przestaliście komentować (pomijając Affectivee i Eun Hae, rzadziej Samaela którym jestem niezmiernie wdzięczna, że dają mi nadzieję) przestaliście zaglądać, więc gdzie tu sens? No nic, miałam za jakiś czas wstawiać kolejny rozdział, jednak nie mam nawet siły na pisanie jego drugiej połowy. Ehh do zobaczenia za jakiś czas.. Madzia

6 komentarzy:

  1. EEEEJJJ!! A Ja wchodzę na każdy rozdział! Nie mogłam ostatnio wstawić komentarza, bo nawet dla siebie nie mam czasu! ;( Nie zawieszaj bloga!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam.. brałam pod uwagę ostatnią notkę, a wtedy jeszcze nie było komentarza od cb .. Decyzja już zapadła, mam nadzieję, że jak powrócę to cię zastanę. Przepraszam

      Usuń
  2. Ornotowice.. NADCHODZĘ!!!
    Unni. ;( No weź, nie rób mi tego!! ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety decyzja już podjęta .. Zapraszam, już ci to mówiłam, ale moje zdanie nie ulegnie zmianie.

      Usuń
  3. co!? Madziu! Nie rób tego! My się poprawimy. Postaramy się. Nie mogłem komentować wszystkiego, ponieważ czasami byłem na komórce, a tutaj kiepsko się dodaje komentarze. Co ja będę czytać? Na co ja będę czekać? Dla kogo będę wchodzić 3 razy dziennie na bloga? ;< zastanów się jeszcze! ~ Samael

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale szkoda ;-; piszesz naprawdę świetnie, będę tęsknić za Twoimi opowiadaniami,liczę na to że wrócisz szybko

    OdpowiedzUsuń