Ci którzy o blogu pamiętają ^^

wtorek, 3 września 2013

Liebster Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bolgera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) Oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował. 


Chciałabym podziękować Minko-Chan za nominację. To już moja trzecia. Cieszę się niesamowicie z tej nominacji. 

Odpowiedzi na zadane pytania:

1. Jakiego artystę chciałabyś najbardziej poznać?
Eunhyuka z Super Junior.

2. Skąd pomysł na szatę graficzną bloga. . .?
Przeciwieństwa się przeciągają i to akurat pasowało idealnie do wielu sytuacji z opowiadania ^.^

3. Jest coś czego nie lubisz w sobie? Co takiego?
W sobie najbardziej nie lubię moim zdaniem grubych ud, niskiej samooceny i swojej nieśmiałości którą często kryję za różnymi śmiesznymi tekstami udając kogoś kim nie jestem, a potem zastanawiając się jakby to teraz było gdybym powiedziała/zrobiła to co na prawdę chciałam.

4.Co robisz kiedy nikt nie patrzy. . .?
Wtedy najczęściej puszczam na fula muzykę i śpiewam, albo tańczę, zdarza się, że czytam książkę, albo wchodzę do swojego małego świata gdzie jestem na prawdę bezpieczna.

5. Dlaczego zaczęłaś swoją blogową karierę?
Jakoś tak dziwnie czułam chęć napisania czegoś zamiast tylko czytać. Chciałam zobaczyć jak oceni mnie ktoś kto mnie nie zna. Był i nadal jest to też sposób na zwiększenie wiary w siebie oraz rozwijanie się.

6. Co masz na tapecie w telefonie~?
Na tapecie widnieje Hyukki z SuJu ze swoim pieskiem Choco

7. Lubisz mleko bananowe~?
Jeszcze nie próbowałam, ale truskawkowe kocham <3

8. Od czego jesteś uzależniona?
Od przeklinania, azjatów, Kpop-u, pisania, malowania, laptopa, internetu i telefonu

9. Masz jakieś fobie. . .?
To głupie, ale boję się ciem <obrzydliwe połamańce> Tak to chyba nic. Jestem odważną osobą i zawsze wszędzie pcham się pierwsza.

10. Pierwszy azjatycki zespól jakie poznałaś~?
Super Junior

11. Kto jest Twoim waifu~?
Eunhyuk <3 i oczywiście Kaja ;D <3 ;*


Moje pytania: 
1. Ulubiony wykonawca muzyczny? 
2. Ulubiony aktor?
3. Jak długo trwa twoja przygoda z yaoi? 
4. Jak długo piszesz opowiadania?
5. Lubisz wyzwania?
6. Jesteś odważna?
7. Czy kiedykolwiek zrobiłaś coś za co strasznie się wstydzisz/ co to było? 
8. Ulubione zwierze/dlaczego?
9. Gdzie odbyłaby się twoja wymarzona randka?
10. Jakich osób nie lubisz? <cechy charakteru>
11. Ulubiony film/dlaczego?

No to teraz nominacje ;D :
5.http://love-is-still-love.blogspot.com/

Niestety więcej blogów do nominacji nie mam -.- 
Jeszcze raz dziękuję za nominację.


PS. Notka pojawi się jak wrócę ze szkoły -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz