Ci którzy o blogu pamiętają ^^

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Koszmarna niespodzianka ( Part 1/? )

Oto kolejny rozdział. Cieszę się, że prolog się spodobał. Miło mi widzieć słowa uznania. Pomimo tego, że ten rozdział jest krótki i raczej mało ciekawy to mam nadzieję, że nie jest taki zły. 
Miłego czytania >^,^<
_________________________________________________________________________________
Obudził się gdy świtało, cały spocony obrócił się w stronę ściany i uderzył w nią pięścią.
- Ja pierdolę – syknął trochę z bólu, a trochę z tego, że zauważył coś czego wcześniej nie dostrzegał. Złapał kartkę i długopis po czym naskrobał na niej szybko swą myśl żeby czasem nie zapomnieć. Następnie odrzucił trzymane przedmioty na biurko i ruszył do ubikacji. Musiał się wykąpać, może to by mu pomogło. Poukładałby sobie wszystko co odkrył i przetrawił nowe informacje. Czemu wcześniej tego nie zauważył? Sam nie widział, po raz pierwszy sen został przerwany tak nagle, nieoczekiwanie. Chociaż nie było to złe, nie doszło do końca, Największego skupiska bólu i cierpienia. Dzięki temu był w stanie zauważyć właśnie ten jeden nikły szczegół. Puścił wodę i tak stał pod jej strumieniem nic sobie nie robiąc z tego, że to przecież kosztuje. Na zarobki nie narzekał, przecież jako model zarabiał niesamowicie dużo. Po upływie na oko gdzieś 45 minut w końcu zakręcił wodę, wyszedł z kabiny łapiąc puchaty ręcznik i wycierając się niespiesznie. Udał się do kuchni gdzie zrobił sobie coś do zjedzenia. Jego codzienną, nie mającą sensu egzystencję przerwał nie kto inny jak Siwon. Tylko on pomimo jego odpychającego zachowania zaakceptował go takim jakim był i jego ośli upór sprawił, że wielki Hee się przed nim otworzył.
Od Wielebnego:
Będę za 5 minut więc lepiej się ogarnij.
Te kilka słów wprawiło go w trochę lepszy nastrój. W końcu musi mu opowiedzieć co odkrył. Włożył brudne naczynia do zmywarki i migiem ruszył do pokoju ubrać się w coś „widzialnego” poza ręcznikiem, wyprostować nieznośne włosy i w miarę możliwości posprzątać w pokoju. Był już ubrany i ogarnął swoje królestwo gdy usłyszał dzwonek do drzwi. Z prostownicą w ręku podpełzł i przekręcił kluczyk. Nie przejmował się resztą, wiedział, że Siwon sam wejdzie i nie musi mu drzwi otwierać. Ruszył więc do salonu, podłączył prostownicę i zaczął modelować kosmyki.
- Stary wybierz ty się w końcu do fryzjera, jeszcze trochę, a na ulicy ktoś cię z kobietą pomyli. – usłyszał głos przyjaciela
- Już mnie pomylili, jak myślisz jak się to skończyło? – odpowiedział z wrednym uśmiechem na ustach
- Przychodnia, urazówka czy może intensywna terapia?
- Tym razem urazówka, ale kto wie co będzie następne
Taaak nie ma to jak wklepać jakiemuś osłowi. To że masz dłuższe włosy od przeciętnego faceta i kobiece rysy twarzy nie oznacza, że jesteś babą.
- Powinieneś się wyspowiadać – Oznajmił stanowczo Siwon
- Mam do ciebie pytanie. Ile się znamy?
- Będzie już z 10 lat, a co?
- Nic, nic. Kiedy ostatnio widziałeś mnie w kościele?
- Nie przypominam sobie żebym w ogóle cię tam widział, a jestem co niedzielę.
- To mam ostatnie pytanie. Ile razy próbowałeś mnie zaciągnąć do tego skupiska debili? – spytał Chul z kpiącym uśmiechem na ustach
- Raz w miesiącu od 4 lat, ale jeszcze ani razu mi się to nie udało. – odpowiedział mu poważnie przyjaciel
- No więc co mi pierdzielisz o jakiejś spowiedzi. Ty lepiej ateisty do kościoła nie posyłaj, to się może źle skończyć.
Siwon nic na to nie powiedział. Złapał jedynie prostownicę i począł prostować włosy z tyłu głowy Hee. Po zakończonej czynności odłączył urządzenie od prądu i ruszył w stronę sypialni.
- Wooow.. posprzątałeś, gratulacje. – palnął z rozbawieniem
Rzadkością było spotkać porządek w tym pokoju zwłaszcza po tym całym wydarzeniu.
- A co ty sobie myślałeś. W końcu nie mogę gościć takiego ciacha w brudnym mieszkaniu. – burknął udając obrażonego
- Yyyyy co to? - pomachał kartką z zeszytu
- Moje dzisiejsze odkrycie
- "Sztuki walki".. i co to za odkrycie? 

4 komentarze:

  1. <3 Kocham to tak bardzo *o* Pragnę więcej <3 Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko już nie moge sie doczekać następnej części!!!! pisz pisz pisz ^^^

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz więcej i częściej <3 chce czytać i mam nadzieję, że mi pomożesz :) Pozdrawiam i życzę weny! ~ Samael

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej ! *^*
    Ciekawie sie zapowiada. ;D

    OdpowiedzUsuń